W jakie narzędzia marketingowe dobrze jest zainwestować?

Dzisiejszy marketing to dziesiątki wydajnych narzędzi, które trzeba zaprzęgać. Jak powszechnie wiadomo, przekaz reklamowy ma namówić klienta do nabycia konkretnego towaru. Teoria twierdzi też, że jeśli produkt spełnia potrzeby i będzie później jeszcze niezbędny konsumentowi, na bank raz jeszcze wybierze tę firmę. A co w przypadku, gdy na rynku działa kilka marek, które sprzedają wyroby o zbliżonej jakości? Wtedy należy umocnić lojalność konsumenta do marki.

Zakupy, wózek zakupowy
Aby wzmacniać więź między marką i klientem, wymyślono lojalnościowe programy. Najczęściej spotykane polegają na tym, że konsument dostaje punkty za zrealizowane zakupy, które może potem zamienić na bonusy.

Więcej treści

Współczesny marketing

Karta, motywacja
Współczesny biznes w przeważającej części jest oparty na usatysfakcjonowaniu klientów. Jeśli nasza firma nie może zjednać sobie sympatii klientów, to zbyt długo nie utrzymamy się w branży. Bez profesjonalnego wsparcia ze strony speców od marketingu, mnóstwo renomowanych światowych firm już dawno by upadło.


Fantastyczną zachętą do zakupów jest także przekazywanie dobrych zniżek za częste zakupy. Programy lojalnościowe (warto zobaczyć: zostały zaprojektowane na bazie badań psychologicznych. Od dekad badacze wiedzą, że mózg kocha zbierać „nagrody”. Nie czarujmy się, człowiek generalnie działa tak samo jak pies, który za sztuczki otrzymuje kość. To już jest wpisane w mózg, nad tym nie możemy panować. Można to zrozumieć na przykładzie gier komputerowych – grający ma robić pewne rzeczy, kolekcjonować punkty i tak dalej, by mieć jakąś nagrodę. Gdyby mózg nie działał w ten sposób, branża związana z rozrywką chyba by zbankrutowała. Co ciekawe, nagrody przyznawane w ramach działań lojalnościowych nie muszą być konieczne korzystne – konsumenci zwykle odczuwają zadowolone nawet z niewielkich prezentów.

Doprawdy spodobał Ci się nasz post? Bardzo nas to raduje. Zatem zapraszamy do nowych tekstów - po prostu najedź na link do witryny.



Programy lojalnościowe istnieją także w dziedzinie business to business. Różne działalności oferują swoje usługi i wyroby innym działalnościom gospodarczym. Posiadanie regularnych zamówień jest bardzo pożądaną rzeczą, dlatego przedsiębiorstwa starają się, by stworzyć więź z kontrahentami.

Nasze nowe teksty są tak samo interesujące, co ten. Więc najedź na link tutaj (https://cpsens.pl/seksuologia.html) i oglądaj rzetelne wiadomości. Zapraszamy!

Można to czynić na rozmaite sposoby – najpopularniej stosowane są rozmaite nagrody dla pracowników marki-kontrahenta.
19/09/07, 07:05:10