Nowinki w branży reklamowej - co jest obecnie najefektywniejsze?

Reklamowy rynek zmienia się dynamicznie, dopasowując do coraz to nowych trendów i pomysłów. Reklama jest praktycznie wszędzie wokół nas, w każdym momencie konsumenci są bombardowani obrazami, hasłami i sloganami które reklamują przeróżne produkty, usługi i firmy.
reklama zewnętrzna
Co oczywiste rynek reklamy cały czas używa wszystkich najnowszych zdobyczy techniki, jeżeli tylko pojawi się technologia, którą można w jakiś sposób wykorzystać, to od razu ktoś wynajdzie dla niej zastosowanie (porównaj - billboardy Kraków). Praktycznie każda okazja na zdobycie przewagi nad konkurencyjnymi firmami lub zmniejszenie kosztów emitowania reklam jest bardzo pożądana, stąd też co chwilę będą się pojawiać kolejne świetne pomysły i technologie. Do coraz częściej używanych metod reklamy zaliczyć można reklamy świetlne. Kilka dekad temu panowały kolorowe, migające neony, tak charakterystyczne dla wielu miejsc za granicą i w Polsce. Rosnąca popularność elektroniki sprawiła, że w ich miejsce zaczęły się pojawiać tablice reklamowe oparte na diodach LED, które mają znacznie więcej funkcji w porównaniu ze standardowymi neonami.


Reklama diodowa opiera się na zaprojektowanych w specjalny sposób panelach z umieszczonymi w środku diodami LED. Wszystkimi tymi diodami zarządza specjalny układ, i to właśnie on stanowić będzie o możliwościach i sile jaką dają takie panele. Same diody mają różną barwę, w zależności od rodzaju tablicy może ich być mniejsza lub większa liczba. Sterujący układ może kontrolować pracę każdej z nich oddzielnie, co daje możliwość wyświetlania zarówno obrazów nieruchomych, jak również barwnych, kolorowych filmików. W użyciu przez sprawnych specjalistów od promocji urządzenia tego typu mogą naprawdę dużo zaoferować, a dodatkowo niezwykle ważne powinno być to, że reklama za ich pomocą nie należy do kosztownych. Wprawdzie sam panel jest dość kosztowny, ponieważ zawiera dużo elektroniki, ale kampanie reklamowe realizowane za jego pomocą już do drogich nie należą. Bardzo istotne również jest to, że wyświetlany reklamowy spot można szybko i sprawnie zamienić na jakiś inny, czego nie da się powiedzieć o tradycyjnych bannerach. Dzięki czemu w ciągu jednego popołudnia reklamować można kilkadziesiąt firm i produktów.


Więcej treści

Artykuły promocyjne dla każdej firmy

Teczki ofertowe
Na każdym kroku w obecnych czasach można zauważyć reklamy. Są wszędzie i w każdej możliwej formie. Od wielkich billboardów przy ulicach, poprzez citylighty, duże strony w gazetach, breloczki czy innego typu przedmioty Jeśli prowadzimy firmę, która zajmuje się dystrybucją czegoś – produktów czy usług – to bez znaczenia, najistotniejszym nośnikiem reklamy są teczki ofertowe.
18/12/06, 07:17:02