Dzisiejszy świat nieubłaganie gna do przodu wymagając od nas dotrzymania mu kroku. Gospodarka modernizuje się w mgnieniu oka dyktując przedsiębiorstwom przymus wiecznego doskonalenia jakości usług. To z kolei wymaga podnoszenia kwalifikacji pracowników – i to nie wyłącznie typowo merytorycznych.
szkolenia biznesowe, na jakie decydują się przedsiębiorstwa chcące być konkurencyjne, obejmują też tzw. umiejętności miękkie. Ich kardynalne przejawy to
sprzedaż, zarządzanie przez cele w 4results, bądź organizacja pracy.
Chciałbym zwiększyć sprzedaż w swojej firmie, bo tak naprawdę od tego zależy moje życie. A przynajmniej to biznesowe - jednak jeśli w interesach będzie mi słabo szło, zapewne nie będę żył na dobrym poziomie. To powoduje, iż powinienem nieustannie udoskonalać swoje działania biznesowe, po to, aby w dalszym ciągu zarabiać spore pieniądze. Dobrze, lecz przecież trudno zwiększyć
sprzedaż - w szczególności, że polskie PKB ostatnio nie rośnie tak szybko. Jednakże chcę tak czy siak udzielić trochę rad. W sumie w ostatnim czasie w dużym stopniu powiększyłem sprzedaż w firmie.
Consulting – nowa strategia na rynku
Szkolenia biznesowe to jedna istotna sprawa, natomiast usługi konsultingowe druga. Dotyczą one zwłaszcza sporych firm oraz obejmują szeroko pojęte doradztwo. Fachowcy z jednostek konsultingowych doradzają swoim klientom, w jaki sposób zarządzać biznesem, aby zdobyć zaplanowane zamysły biznesowe. Usługi konsultingowe zaczynają się od wnikliwej analizy obszaru, w jakim funkcjonuje
firma, zaś kończą na przedstawieniu klientowi wyników badań. Konsulting to dziedzina, której wykonywanie wymaga odpowiedniej znajomości realiów rynkowych, ekonomii a nierzadko również zagadnień statystycznych.
Coaching – szkolenie
coaching to
szkolenie których celem jest wzrost umiejętności jednakże w odróżnieniu od szkoleń biznesowych bądź usług konsultingowych nie polega na pracy z grupą, ani na badaniu kondycji rynkowej firmy i jej otoczenia. Coaching (więcej: ) to szkolenie (polecam ofertę na szkolenie:
Franklin Covey zarządzanie czasem szkolenie) na linii trener (coach) – klient. Polega na wspólnym wyznaczeniu celów klienta i wytworzeniu takich umiejętności, które pozwolą je spełnić.