Jak być dostrzeganym w obecnych czasach? Jak wybić się ponad przeciętny poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Ciężko współcześnie zaistnieć, przebić się do ogólnej świadomości. Nie starczą umiejętności czy zaskakujące zdolności, trzeba dodatkowo umieć się wybić z tłumu. To podobno prostsze niż w dawnych czasach, ponieważ mamy więcej ku temu możliwości. Jednakże nie musi to być prawdą. To że istnieją możliwości, to jedno, ale trzeba też umieć umiejętnie z nich korzystać, a to potrafią tylko nieliczni.

reklama zewnętrzna - billboard
Mówi się, że sieć obecnie jest najważniejszym promocyjnym medium. Jest w tym oczywiście bardzo dużo prawdy, gdyż sieć pozwala na niepowtarzalne perspektywy w zakresie promocji. Niemniej, każdy żyje takim przekonaniem i każdy tam jest obecny, wobec czego trochę ciężko się
wybić z tłumu. Wiele osób nie radzi sobie i oddaje to zadanie komuś innemu, agencjom marketingowym, które tworzą całą kampanię wizerunkową w Internecie. W temacie: telebim przy ul. Sikorskiego - Kostrzyn nad Odrą.

To oczywiście generuje koszty, a nie zawsze przynosi zamierzony efekt, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę zdążyć za zmieniającymi się trendami nie można oszczędzać na internetowej promocji. Dlatego też wiele osób próbuje odmiennych metod, niestandardowych. Na topie jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają zaskoczyć innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być podstęp. Stąd też bardzo odpowiednia nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje konserwatywnie, ale i efektywniej. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy (np.: www.dailymotion.com/video/xrjr6v_telebim-konskie-targowa-tel-782-666-777_lifestyle), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo ważne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie postępowanie, jak promocja poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.
1 2