Na rynku można znaleźć wiele gadżetów, które odgrywają ważną funkcję w promocji firmy, a równocześnie są bardzo funkcjonalne. Na pewno na myśl od razu wam nasuwają się przybory do pisania. W poniższym artykule akurat nimi zajmować się nie będę , opiszę za to trochę innych produktów. Standy kartonowe to niebywale funkcjonalne gadżety.
Znakomicie segregują różnorakie dokumenty, ulotki i inne elementy, dlatego każdy pracownik twojej firmy powinien takie coś mieć do dyspozycji. Tą metodą podwyższysz bardzo wygodę pracy, ponieważ każdy wie, że zatrudnieni nieporządkiem łatwiej się irytują i dekoncentrują. W ofercie da się znaleźć wielofunkcyjne
przekładki, nadające się do wszystkich typów
segregatorów. Pasują zazwyczaj do standardowych formatów
A4 i
A5. Przekładki do segregatora możesz zażyczyć sobie w przeróżnych odcieniach i z żądanymi napisami i znakami. Zalecam na nich zamieścić znak przedsiębiorstwa.
Teczki ofertowe odgrywają podobną porządkującą funkcję, co receptariusze, ale są ważniejsze dla reklamy firmy. Wytwórca może wyprodukować dla przedsiębiorstwa eleganckie teczki z logo z przodu i z tyłu.
Teczki firmowe daj do dyspozycji swoim zatrudnionym, przez co wzmocnisz ich poczucie przynależności. Należy je także podarować klientom, którzy na pewno docenią ten estetyczny i przydatny prezent.
Wzorniki to niezbędne narzędzia dla każdego salesmana. To oczywista sprawa, że salesman musi posiadać ze sobą testery. Zdobądź eleganckie wzorniki - (wejdź
https://jeger.pl/pl/wzorniki-do-efektow-dekoracyjnych/326-beton-wzornik-5902166632321.html) handlowe, przystosowane do twojego gustu i do oferowanych przez twoją firmę towarów. Pamiętaj, estetyczny wzornik twojego sprzedawcy świadczy o znaczeniu marki.
Standy z kartonu to popularna metoda promocji. Można je umieścić praktycznie wszędzie i są mocno widoczne. Wspaniale wyglądają w tle pomieszczeń, na stoiskach targowych i przed budynkami. Niezły
producent segregatorów ma w ofercie spory wybór tych wyrobów i daje możliwość dopasowania wymiaru i modelu.. Zwykle dostępne znajdują się tak zwane X-bannery i L-bannery, noszące takie miano w ten sposób od kształtu stojaka. Standy mają różną liczbę stron, w ofercie są obustronne, trójstronne i obrotowe.