Niezła promocja

Każdy wie, że dzisiaj bez dobrego marketingu trudno zdobyć sukces na rynku. Zagadnienie marketingu jest od dziesiątków lat przedmiotem dyskusji mas specjalistów na całym globie. W Polsce znajdziesz wielu mistrzów w tej niełatwej dziedzinie.


Reklama na billboardach

Jeżeli jednak nie chcesz wydawać pieniędzy na wynajmowany personel, musisz przynajmniej poznać trzy podstawowe media, jakie musi używać twoje przedsiębiorstwo do reklamowania się.

Billboardy ciągle mają wielką moc oddziaływania na konsumentów. Najważniejszą sprawą tutaj jest namierzenie najlepszego punktu do powieszania twojego billboardu. Poszukiwania musisz zacząć od miasta, w którym zamierzasz opublikować plakat. Jeżeli więc szukasz lokalizacji na reklamę w stolicy lubuskiego, do Google wklej słowa „billboard Zielona Góra" (znajdź je na tej stronie).

Jeśli interesuje cię inne miasto, na przykład na Śląsku, powinieneś zmienić sformułowanie na np. „billboardy Dąbrowa Górnicza”. Ważne, żeby zachowana była taka forma, że do słowa „billboard” dopisujesz lokalizację (sprawdź ofertę na billboardy w Rudzie Śląskiej od ). Swój billboard powinieneś zamieścić w pobliżu popularnej autostrady, drogi krajowej bądź przy wyjeździe z miasta. Idealną lokalizacją jest także deptak, po którym przewija się wielu ludzi.

Następnym środkiem przekazu, na jaki powinieneś postawić, jest sieć. Dziś każda działalność musi posiadać swoją własną witrynę WWW oraz interaktywny fanpage na Facebooku. Internet to również narzędzie, dzięki któremu namierzysz miejsce na plakat, do wyszukiwarki wstawiając hasła w rodzaju „billboard Płock”. Jeżeli szukasz punktu na billboard, który ujrzy tysiące pielgrzymów, do okienka wyszukiwania wpisz słowa kluczowe „billboardy Częstochowa”

I pozostało nam jeszcze jedno medium do opisania – telewizja. Filmiki w TV są nierzadko drogie, ale warto je wykupić, gdyż w ten sposób twój przekaz reklamowy dojdzie do wielu tysięcy widzów.
19/02/19, 07:18:01