Marketing
Zakupy

W jakie narzędzia marketingowe dobrze jest zainwestować?

Nowoczesny marketing to wiele wydajnych narzędzi, które warto stosować. Jak wiemy, przekaz reklamowy ma skłonić konsumenta do wybrania konkretnego produkty. Teoria twierdzi też, że jeżeli produkt spełnia wymagania i będzie w przyszłości jeszcze potrzebny klientowi, z pewnością raz jeszcze zdecyduje się na tę markę. A co w przypadku, gdy na rynku działa kilka firm, które oferują towary o niemal identycznej jakości? Wtedy należy umocnić lojalność klienta do marki.
Zakupy

Marketing relacji

Marketing relacji polega na stworzeniu i utrzymywaniu solidnej więzi z klientem, która gwarantuje profity obu stronom. Czasy, gdy w PR były używane tylko przekazy perswazyjne w jedną stronę, dawno odeszły do lamusa. W dzisiejszej ekonomii bardzo ważne jest ciągłe prowadzenie dialogu z odbiorcami.
firmowe wizytówki

Miejsce wizytówki w prezentacji wizerunku marki.

Jak teraz pozyskać na sławie? Wydaje się, że nie będzie to zawiłe pytanie, ale nie raz może to sprawić dużo problemu. Może ograniczmy trochę skalę rozgłosu, ponieważ nie mówimy tu o celebrytach jak i gwiazdach jednak o firmach, jakie rozpoczynają swoją działalność bądź też chcą zwiększyć ją na znacznie większą skalę.Jaki zatem sposób marketingowy będzie wskazany? Pierwsza na myśl nasuwa się reklama w postaci wyświetlanej na bilbordach, w radiu bądź tv. To słusznie zauważony kierunek, w którym konkretna firma musi pójść.
internet najlepsze medium

W jaki sposób najlepiej reklamować się w Internecie

Promowanie towarów i usług w sieci jest niezwykle korzystne, tak dla reklamodawcy jak i dla strony, na której reklama się znajduje. Dzisiejsze przyrządy dostępne dla reklamodawców internetowych pozwalają na naprawdę dogłębne przeanalizowanie strony, przed podjęciem działań o charakterze marketingowym.
Drukarki sieciowe Konica Minolta

Drukuj na co masz ochotę

Przedsiębiorstwo musi się promować, bo szybko przepadnie w ekonomicznej dżungli. Już od bez mała połowy stulecia marketing jest uznawany za naukę i obowiązkowy dział w biznesie. Rozwój cyberprzestrzeni podarował nowe narzędzia, ale cały czas mocno skuteczna okazuje się reklama zewnętrzna. Wynajem billboardów i druk ulotek to wciąż podstawa dla biznesu.
Reklama outdoorowa

Jak powinna prezentować się rentowna kampania reklamowa?

Powszechnie wiadomo, że reklama jest uznawana za niesłychanie ważny element efektywnego marketingu. To od niego w znacznym stopniu zależy czy nasz produkt zostanie należycie wypromowany, co niewątpliwie przełoży się na osiągane przez nas zyski finansowe. Niemniej jednak, dzisiaj możemy odnaleźć nadzwyczaj wiele metod promowania własnych produktów. Wystarczy nam wyłącznie spojrzeć na strony internetowe, gdzie specjaliści od marketingu proponują nam swoje usługi.
wzrost sprzedaży

Jak powiększyć sprzedaż we własnej firmie?

Ceny rosną, wypłaty niestety stoją w miejscu, czyli nie rosną. To powoduje, że przeciętny Nowak ma nieco mniejsze pieniądze do wydania. A do tego jego humor jest gorszy, toteż wydaje jeszcze mniej. Co to oznacza dla biznesmenów, których byt zależy przede wszystkim od kondycji finansowej polskiego konsumenta?
artystyczne malowanie ścian

Mural - reklama z czynnikiem artystycznym

Czym jest mural? Określenie wywodzi się z języka hiszpańskiego. Znaczy monumentalne malowidło, wykonane na ścianie obiektu.


Mural - reklama z czynnikiem artystycznym

Pierwotnie funkcjonował on jako czysta twórczość artystyczna, wyrażał cele a także wyobrażenia artysty.
droga

Co warto wiedzieć o logistyce

Obecnie w sieci można wyszukać wszystko. Z łatwością znajdziemy wiadomości na każdy temat, specjalistów wszelkiego typu, adresy, społeczności, serwisy związane z każdą działką. Każde przedsiębiorstwo ma swoją stronę, a jeżeli nie, to chociaż wizytówkę w Internecie.
Mały podatnik czyli kto?

PR to podstawa

Już ponad pięć dekad temu marketing został osobną dyscypliną naukową, badaną przez setki naukowców. Wtedy również w przedsiębiorstwach sformowały się wydziały odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki oraz zespoły promocyjne. Teraz zawodowców od PR opłacają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe oraz urzędy władzy, takie jak chociażby Rada Ministrów.
1 2 3