Marketing
artystyczne malowanie ścian

Mural - reklama z czynnikiem artystycznym

Czym jest mural? Określenie wywodzi się z języka hiszpańskiego. Znaczy monumentalne malowidło, wykonane na ścianie obiektu.


Mural - reklama z czynnikiem artystycznym

Pierwotnie funkcjonował on jako czysta twórczość artystyczna, wyrażał cele a także wyobrażenia artysty.
droga

Co warto wiedzieć o logistyce

Obecnie w sieci można wyszukać wszystko. Z łatwością znajdziemy wiadomości na każdy temat, specjalistów wszelkiego typu, adresy, społeczności, serwisy związane z każdą działką. Każde przedsiębiorstwo ma swoją stronę, a jeżeli nie, to chociaż wizytówkę w Internecie.
Mały podatnik czyli kto?

PR to podstawa

Już ponad pięć dekad temu marketing został osobną dyscypliną naukową, badaną przez setki naukowców. Wtedy również w przedsiębiorstwach sformowały się wydziały odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki oraz zespoły promocyjne. Teraz zawodowców od PR opłacają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe oraz urzędy władzy, takie jak chociażby Rada Ministrów.
Drukarki sieciowe Konica Minolta

Drukuj na co masz ochotę

Biznes powinna się reklamować, ponieważ najpewniej przepadnie w ekonomicznej rzeczywistości. Już od z górą połowy stulecia marketing jest brany za naukę i pełnoprawny dział w biznesie. Postęp technologiczny cyberprzestrzeni dał nowe opcje, lecz wciąż naprawdę efektywna jest reklama zewnętrzna. Wynajem billboardów i druk ulotek to niezmiennie podstawa dla biznesu.
książka

Badania marketingowe – komu przeznaczone?

Z górą pięćdziesiąt lat temu stworzono marketing. Od tamtego czasu naukowcy kreują nowe koncepcje, a fachowcy w biznesie oraz w outsourcingowych agencjach trudnią się ich urzeczywistnieniem. Obecnie każda działalność biznesowa, która pragnie rozwijać się dobrze, musi skutecznie zajmować się sprawą szeroko pojętej promocji.
Karta, motywacja

Współczesny marketing

Dzisiejszy biznes w całości opiera się na usatysfakcjonowaniu klientów. Jeśli nasze przedsiębiorstwo nie potrafi zjednać sobie sympatii klientów, to zbyt długo nie utrzymamy się na rynku. Bez efektywnego wsparcia ze strony fachowców z zakresu marketingu, wiele znanych światowych marek już dawno by zamknęło działalność.
Zakupy

W jakie narzędzia marketingowe dobrze jest zainwestować?

Dzisiejszy marketing to wiele skutecznych narzędzi, które opłaca się stosować. Jak wszyscy wiedzą, reklama ma przekonać konsumenta do nabycia konkretnego artykułu. Teoria mówi także, że jeżeli artykuł spełnia wymagania i będzie później jeszcze potrzebny klientowi, na pewno raz jeszcze wybierze tę firmę. A co w sytuacji, gdy na rynku działa kilka przedsiębiorstw, które oferują wyroby o podobnej jakości? Wtedy powinno się stymulować lojalność konsumenta do producenta.
Reklama outdoorowa

Jak powinna prezentować się rentowna kampania reklamowa?

Powszechnie wiadomo, że reklama jest uznawana za nadzwyczaj istotny element wydajnego marketingu. To od niego w dużej mierze zależy czy nasz produkt zostanie odpowiednio wypromowany, co na pewno przełoży się na osiągane przez nas zyski finansowe. Niemniej pomimo tego, dzisiaj możemy odnaleźć niezmiernie wiele metod promowania własnych produktów. Wystarczy nam jedynie spojrzeć na strony internetowe, gdzie eksperci od marketingu proponują nam swoje usługi.
Strategia biznesowa

Badania marketingowe przynoszą w wielu przypadkach wymierny efekt

Marketing, to niesamowicie szeroko interpretowana dziedzina w obecnych czasach. Rzecz jasna zajmuje się głównie wykonywaniem różnorodnych czynności, dzięki którym można generować przychód finansowy, czy również inne korzyści z racji wykonywania usług, sprzedaży produktów itp.
Komunikacja marketingowa

Badanie satysfakcji klientów daje pełen obraz

Przede wszystkim dzięki wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu badań marketingowych propozycja jest tak szeroka. Wielość opcji do wyboru przekłada się na niemałe zadowolenie klientów. Pragną oni wybierać dla siebie tylko przetestowane czy wskazywane przez wielu opcje. Przynoszące wyjątkowe rezultaty badanie satysfakcji klientów daje producentom pełen obraz tego, przez kogo i w jakich sytuacjach wybierane są poszczególne produkty czy korzysta się z usług.
1 2 3